Canvi dates etapa 4 GR92

Degut a què l’anterior etapa del GR-92, El Cortalet-l’Escala va ser anul·lada per falta de personal, no podem cobrir despeses d’autocar, el CEP ha decidit, que la etapa prevista per al 24 de març, s’avanci al 17 de març.

Els motius d’aquest canvi:
Per no deixar tant espai, entre etapa i etapa i així, no perdre la forma física.
I per solidaritat amb els companys capficats a realitzar totes les etapes del GR, ja que les dates en les que s’anava a realitzar, coincideixen amb les vacances de Setmana Santa.

Així doncs, us informem a tots de la propera sortida del GR-92
Etapa 4 El Cortalet (Aiguamolls de l’Empordà) – l’Escala
Dia 17 Març Hora de sortida 7 del matí
Inscripcions al CEP els dies 7 i 14 de març
Preu 15€ socis 18€ no socis

Recordeu, que si la vostra intenció, és participar en alguna etapa del GR i no podeu passar pel CEP, el podeu comunicar, a través del correu del GR gr92@ceparets.com informant que assistireu i el nombre de persones que sereu.

Des del CEP, us animem a que comuniqueu aquest tipus de sortides, a tot aquell li agradi caminar i vulgui passar un dia agradable amb nosaltres, ja que són sortides assequibles per a tothom i també perquè és important, que hi hagi un mínim de 25 persones, per poder cobrir despeses d’autocar.

Des del CEP, Salut i quilòmetres