Niu d’Art Poètic convoca el 8è Premi de poesia escolar de Parets del Vallès

9 abril 2016

Per vuitè any consecutiu, l’entitat Niu d’Art Poètic, amb el suport de l’Ajuntament de Parets, ha convocat el Premi de poesia escolar adreçat als alumnes d’ESO de les escoles del municipi. El termini per a la presentació de les obres clourà el proper 1 de març.

Els poemes, escrits íntegrament en català, s’han de presentar dins d’un sobre que identifiqui l’escola i el curs, acompanyat d’un altre sobre tancat a dins, on constin les dades personals de l’autor o autora. Les obres, un original i quatre còpies, es poden lliurar al Centre Cultural Can Rajoler, carrer Travessera 1.

Els premis d’enguany consisteixen en un val de 60 euros per adquirir material escolar a les llibreries de Parets i un diploma per als primers classificats de cada categoria, i un val de 40 euros i diploma per al segons. A més es concediran dues mencions per categoria que rebran un diploma acreditatiu.

El lliurament de premis tindrà lloc el dissabte 9 d’abril, a les 18 h, al Teatre de Can Rajoler en el marc d’una festa literària, durant la qual els guanyadors hauran de recitar els seus poemes.

Les bases integres per participar al concurs es poden consultar al web de l’entitat, niudart.entitats.parets.cat